Nie modyfikujemy natury. Świeże oleje tłoczone na zimno ... naturalnie.

Przepisy

Hummus

 

Czas przygotowania: 20 minut

Sposób przygotowania

Bogata w białko i sycąca - ciecierzyca to świetna propozycja dla wszystkich wegetarianów oraz osób odchudzających się. Poznaj przepis na hummus!

 


Składniki:


hummusk.jpg

puszka ciecierzycy (lub 250g ugotowanej)

4 łyżki pasty sezamowej tahini

3-4 łyżki soku z cytryny

1 mały ząbek czosnku

3-4 łyżki oleju lnianego tłoczonego na zimno marki Zielony nurt

ok 50 ml płynu z gotowania ciecierzycy lub chłodnej wody źródlanej (lub przegotowanej)

sól

świeżo zmielony czarny pieprz do smaku

opcjonalnie mielone chili, natka pietruszki lub kmin rzymski wg uznania i upodobań

 

 

 


Przygotowanie:


Ciecierzycę odsączyć. Odlać 50ml płynu i odstawić. Zmiksować na gładką pastę.

Dodać pozostałe składniki i ponownie dokładnie zmiksować.

Przed podaniem skropić tym samym olejem, którego użyto do przygotowania hummusu.

Podawać z pieczywem, świeżymi warzywami, jako pastę lub dip.

 

 

 

Przepis dzięki współpracy z: www.osmykolorteczy.blog.pl